diumenge, 19 d’octubre del 2008

North Carolina State Fair

Mmmm... que interessant és endinsar-se a l'Amèrica profunda! Avui tocava, com vaig dir, visita a la Nort Carolina State Fair. No és que sigui res gaire emocionant. Ve a ser com una fira de festa major de poble però en gran. Deixant de banda les atraccions per a grans i petits, les barraques de tir, les paradetes d'artesania i alguna altra cosa, crec que la gràcia consisteix en menjar. Tot és ple de parades de "hot dogs" (normals o "footlong"), cuixes de gall d'indi per a menjar com si fossis dels Flintstones, cacauets torrats, panotxes de blat de moro rostides, talls de pizza... Nosaltres ens hem dividit entre les cuixes (2) i els "hot dogs"(3, jo inclòs). Alguns hem afegit una panotxa al menú, com podeu veure en aquest autoretrat:


M'ha cridat l'atenció que en el país de les coses políticament correctes encara hi hagi coses com aquesta:

Sense comentaris.

El paio de les carreres de porcs tampoc era gaire políticament correcte: ha dit que es podia ensenyar a un porc a córrer en una setmana, però que amb la dona ja portava 39 anys (!).

Mireu-lo davant de la seva caravana "a la" F1:


I per acabar, el més esperat... els porcs corrent! La veritat és que m'ha decebut una mica perquè els porcs eren petitons:

De fet hi havia diverses curses: la de porquets, la de cabretes, la d'anecs, una altra de porquets...

Aquí teniu les cabres amb missatge subliminal inclòs:


Abans d'acomiadar-me, us he d'explicar que mentre estava escrivint, com que tinc un plugin al Firefox amb el temps que fa a Raleigh, m'ha sortit una alerta dient que aquesta nit glaçarà! Curiós perquè ara estem a 11º C i aquest matí m'he rostit la cara. Res, que deixaré posada la calefacció en auto no sigui que em quedi congelat.

Apa, sigueu bonets.

1 comentari:

Unknown ha dit...

Pobres porquets i pobres cabretes! I pobra també la dona de l'amo de l'atracció...
T'he vist molt propi menjant la panotxa, em sembla que t'estàs ambientant la mar de bé. En fi, ja ens diràs si finalment ha glaçat i si la calefacció t'ha funcionat sense problemes. Petonets!