divendres, 7 de novembre del 2008

Apa, sigueu bonets

Aquest és l'últim cop que escric. Demà a aquesta hora (a menys que American Airlines porti retard) estaré al vol RDU-JFK. Despres faré el vol JFK-BCN i, si tot va bé, seré al Prat a les 9:10 de diumenge.

La feina ja està feta i en tinc la prova:


Perdoneu la baixa (nul·la) qualitat de la foto.

Avui crec que ha estat el dia que treballat menys. La meva feina estava pràcticament acabada, només havia de rellegir un parell dels meus capítols per a fer-hi els últims retocs abans de passar-los al líder, que n'ha de fer una revisió prèvia a la publicació de l'esborrany del llibre. Fins i tot he tingut temps d'ajudar als altres ("quien acaba primero, ayuda al compañero").

Al migdia, per petició popular, hem tornat al Ted's Montana Grill i m'he regalat un Kansas Strip Steak de "bison". Que no us enganyi la foto: són 11oz de bistec!



Ara, si em permeteu que ho digui, m'he quedat amb gana. De fet, prefereixo els "chuletones" de bou de mig quilo de cal Gordo de Salvatierra a Àlava. I ara mateix, una mitjana de poltre de la Parra també m'entraria, que tampoc cal anar tan lluny.

Ara m'estic preparant les bosses mentre espero l'hora per anar a l'últim sopar de grup. Hem tingut tots tan bon "rollo" que encara plorarem.

I amb això acabo. Sento no poder aportar més dades sobre els americans i la seva estimada pàtria.

De fet, és un bon moment per acabar un blog. La revista Wired d'aquest més diu que ja ha passat el moment dels blogs, que són cosa del passat. O sigui que...

Apa, sigueu bonets.

1 comentari:

Unknown ha dit...

Outstanding achievements and tireless efforts! Caram, això sí que és un certificat! Gràcies per les teves cròniques americanes, David, he passat molt bones estones llegint-te. Fins aviat!